Home»Новости»Рівень кваліфікації держслужбовців не дозволяє ефективно захищати права споживачів

Рівень кваліфікації держслужбовців не дозволяє ефективно захищати права споживачів

0
Shares
Pinterest Google+

Працівники Держпродспоживслужби надають некоректні відповіді на скарги споживачів, затягують строки розгляду скарг по суті та схильні до корупції.

Про це говорили під час  прес-конференції в Укрінформ, підбиваючи підсумки Форуму Консумерської Асамблеї України «Українська торгівля по-європейськи: доброчесний продавець – проактивний споживач».

«Низька кваліфікація службовців – це проблема. Я не знаю, як проходять конкурси по прийому на роботу в Держпродспоживслужбу, але люди, які там працюють не орієнтуються в сучасних змінах  до законодавства. Профільний закон уже рік як змінено, а вони не знають про це і відписують ганебні листи на скарги споживачів», — заявив Олег Цільвік,  заступник голови правління Союзу споживачів України.

У підтвердження своїх слів експерт навів приклад, як працівники Держпродспоживслужби відповіли на його скарги на діяльність інтернет-магазинів, які не видали йому фіскальний чек при покупці технічно складної  побутової техніки (смартфону).  Наразі, держслужбовці відповіли, що це є не обов’язковою вимогою, тому порушення як такого не відбулося, хоча на момент отримання скарги відповідні зміни законодавства діяли більше як півроку.

«Це на 100% суперечить вимогам діючого закону. Як такий службовець працює в правозахисному органі, для мене не зрозуміло», — наголосив Олег Цільвік.

Щодо строків розгляду скарг споживачів – вони нереально довгі. Провівши власне дослідження, Союз споживачів України з’ясував, що розгляд одного звернення споживача може тривати чотири-п’ять місяців.

Особливе непокоєння заступника голови правління Союзу споживачів України викликає  корупція в лавах  працівників Держпродспоживслужби.

«Корупція в Держпродспоживслужбі нікуди не ділася. Багато співробітників старої Держспоживінспекції перейшли на роботу в Держпродспоживслужбу. Ми рекомендували здійснювати кадровий контроль за участю споживчої громадськості, бо ми всіх цих осіб знаємо і боролися з ними досить  тривалий час.  На превеликий жаль, сьогодні вони всі в більшості випадків опинилися в новій Держспоживслужбі», — констатує Олег Цільвік.

У свою чергу голова Держпродспоживслужби України Володимир Лапа зазначив, що вони постійно аналізують ситуацію на базі даних всієї України й роблять відповідні кадрові висновки.

«По місту Києву проводиться службове розслідування – будуть зроблені кадрові висновки. І кадрові висновки не на рівні «цапа-відбувайла»,  а на рівні певних керівних кадрів. Кадрова політика. Тут дуже проста історія – я був зобов’язаний всіх взяти на роботу (з Держспоживінспекції – ред.) по закону. Інакше люди відновляються через суд і відшкодовують заробітну плату за весь період, за який вони були звільнені», — повідомив Володимир Лапа.

 

Previous post

ЕЦБ пересмотрит решение по отзыву лицензии Версобанка по жалобе его акционеров.

Next post

В Україні з’явиться Податковий HUB

No Comment

Leave a reply

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *